اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اولین همایش ملی « دامپزشکی در افق ۲۰ ساله » در ایلام برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق ۲۰ ساله در ایلام گفت: دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی، اولین همایش ملی « دامپزشکی در افق ۲۰ ساله » در ایلام برگزار می‌شود.

اولین همایش ملی « دامپزشکی در افق ۲۰ ساله » در ایلام برگزار می‌شود

سمیه چمن آرا دبیر همایش ملی « دامپزشکی در افق 20 ساله » در ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هسته پژوهشی اداره کل دامپزشکی استان با همکاری دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نظام دامپزشکی استان ایلام، بسیج مهندسین کشاورزی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، همایش ملی دامپزشکی، راهبردها در افق ۲۰ ساله را دی ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهند کرد.

وی افزود: محورهای همایش شامل دامپزشکی و مسئله نهاد، دامپزشکی و نهاد علم در چشم انداز ۲۰ ساله، دامپزشکی و نهاد دین در چشم اندازه ۲۰ ساله و دامپزشکی و نهاد جامعه در چشم انداز ۲۰ ساله است. 

دبیر همایش ملی دامپزشکی در افق ۲۰ ساله در ایلام ادامه داد: در همین راستا هسته پژوهشی این اداه کل از صاحب نظرانی در محورهای فوق چون آقای نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و حجت الاسلام حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشورد دعوت کرده است.

چمن آرا گفت: از اساتید و پژوهشگرانی به نام از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم و همچنین معاونت پژوهش، فناوری موسسه تحقیقات سرم و واکسن رازی نیز برای این همایش دعوت شده است.

وی  اضافه کرد: امیدواریم با استعانت از ذات باری تعالی و بهره گیری از همکاری و مشارکت همکاران شاهد برگزاری همایشی پربار و مفید در زمستان ۱۴۰۲ باشیم.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول