اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف عرضه خارج از شبکه بیش از یک تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در یک ماه گذشته بیش از یک تن کالای اساسی برنج و شکر تنظیم بازار که با هدف سودجویی و با قیمت بالاتر از مصوب به فروش می رسید، کشف و تشکیل پرونده شد.

کشف عرضه خارج از شبکه بیش از یک تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، منصور عدل امروز در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های توزیع کالاهای اساسی در زاهدان اظهار کرد: طی بازرسی های انجام شده از فروشگاههای سطح استان در یک ماه گذشته بیش از یک تن کالای اساسی برنج و شکر تنظیم بازار که با هدف سودجویی وبا قیمت بالاتر از مصوب به فروش می رسید کشف و تشکیل پرونده شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: با پیگیری موضوع و استعلام از سامانه های مربوطه علاوه بر شناسایی متخلفان زنجیره های قبلی نیز شناسایی و اعمال قانون شدند.

وی تأکید کرد: فروش کالاهای اساسی تنظیم بازار از طریق مباشرین معرفی شده امکان پذیر است و هرگونه سوء استفاده و فروش خارج از شبکه مشمول جرایم سنگین خواهد بود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول