اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۹ معتاد متجاهر در گرمسار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در این شهرستان در اجرای طرح «فتح ۸» خبر داد.

۱۹ معتاد متجاهر در گرمسار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه اجرای طرح «فتح ۸»، پاتوق معتادان به مواد مخدر جمع‌آوری و ۱۹ معتاد متجاهر دستگیر که به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی اظهار کرد: طرح فتح 8 در شهرستان گرمسار با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت سارقان، خرده‌فروشان مواد افیونی اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب در محله‌های آلوده شهرستان گرمسار به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۸، پاتوق معتادان به مواد مخدر جمع‌آوری و ۱۹ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند و در همین راستا، مقادیری مواد مخدر کشف شد.

آقازاده تصریح کرد: ۲ نفر متهم سابقه‌دار که دارای سابقه شرارت و سرقت بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سارقان حرفه‌ای سیم و کابل تسلیم پلیس شدند

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار همچنین از دستگیری ۲ سارق با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی خبر داد و اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی در شهرستان گرمسار، مأموران پلیس آگاهی شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی بر روی این پرونده‌ها کار اطلاعاتی انجام دادند.

وی به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار که تبعه یکی از کشورهای همسایه بودند اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی از متهمان به اظهارات ضد و نقیض آنان پی بردند.

آقازاده تصریح کرد: سرانجام ۲ تبعه خارجی به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی و اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود تهیه مواد مخدر و تأمین مخارج روزانه زندگی خود اعلام کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار اظهار کرد: پرونده در این راستا تکمیل و همراه سارقان به دادسرا ارسال شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول