اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف بیش از ۲۳۶ کیلو مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۲۳۶ کیلو و ۷۳۹ گرم انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد.

کشف بیش از ۲۳۶ کیلو مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت؛ سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبازره با مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در گیلان اظهار کرد: ۱۰۷ خرده فروش و ۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگر و ۲۰۹ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شد. 

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، گفت: در این رابطه ۲۰۳ کیلو و ۶۷۲ گرم تریاک، ۱۴۱ گرم هروئین، ۳۵۱ گرم حشیش، ۱۹۴ گرم شیشه و ۳۲ کیلو و ۳۸۱ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، افزود: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت. 

احمدپور با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، گفت: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند. 

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول