اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم تامین اراضی توسعه مسکن روستایی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تامین اراضی در روستاها جهت ساخت منازل مسکونی به جهت تداوم تولید در حوزه تامین امنیت غذایی و همچنین تثبیت جمعیت روستایی و حتی مهاجرت معکوس به روستاها در دستور کار قرار دارد.

لزوم تامین اراضی توسعه مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توسعه مسکن، گفت: تاکنون ۳۱۵ هکتار زمین در روستاهای آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان تحویل شده است.

وی افزود: این اراضی قابلیت ساخت بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی را دارد که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: به لحاظ همکاری و  مساعدت دستگاه‌های اجرایی به خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل منابع کل طبیعی در تخصیص اراضی حوزه های استحفاظی شهری و روستایی به طرح نهضت ملی مسکن و توسعه سیاست های وزارت راه و شهرسازی در تامین مسکن حمایتی فعالیت های ارزنده ای انجام شده است .

حمزه‌لو گفت: تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت های اراضی موجود در اولیت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت فراهم شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول