اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کوتاه از مناطق پایتخت| از افتتاح ۸ پروژه در منطقه ۴ تا آموزش ۲۱ هزار داوطلب واکنش اضطراری

در راستای تقویت پویش شهر آماده بر مبنای آموزش شهروندان، تا کنون ۲۱ هزار دوامی در سطح محلات منطقه یک آموزش داده شده اند.

کوتاه از مناطق پایتخت| از افتتاح ۸ پروژه در منطقه ۴  تا آموزش ۲۱ هزار داوطلب واکنش اضطراری

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس‌، گزیده ای از اتفاقاتی که در روز شنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در  مناطق ۲۲ گانه شهر تهران رخ داده است را مرور می‌کنیم.

* افتتاح ۸ پروژه از پروژه های شهرداری در منطقه ۴ 

مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴، صبح امروز در هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار در این منطقه برگزار شد.

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در ابتدای این مراسم اظهار کرد: امروز ۸ پروژه از پروژه های شهرداری در منطقه ۴ افتتاح شد که ارزش آن ۲۵۰ میلیارد تومان است. اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، حدود ۶۳ هزار تن آسفالت معابر و ۳۰ هزارتن آسفالت بزرگراه‌ها، زمین بازی ، دیوار حائل ، رمپ اتصال بلوار چمن آرا به بزرگراه بابایی امروز افتتاح می‌شود.

 

 

اجرای بیش از ۱۰۹ هزار مترمربع رفت و روب و به‌زراعی فضای سبز

طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای جمعه به همت عوامل خدمات شهری و با استفاده از امکانات و بکارگیری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب در منطقه ۱۳ اجرائی شده است.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ در این رابطه گفت:بیش از یک هزار و ۳۰ متر طول لایروبی انهار روباز و روبسته، ۲۲۰۰ متر طول شستشوی گاردریل و ۳۴۵۰ متر طول شستشوی جدول و نیوجرسی و ۲۰۰۰ متر مربع  به زراعی فضای سبز(کند و کوب و علف کشی) در این طرح انجام شد.

 

اجرای تمرین آتش‌سوزی، حریق و نشت مواد شیمیایی در منطقه ۱۵

تمرین عملیاتی آتش سوزی، حریق و نشت مواد شیمیایی به همت اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران در بازار مواد شیمیایی کیمیا  برگزار شد.

طوبی براتی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۵ گفت:حضور گروه هزمت آتش نشانی و ارائه لیست مواد شیمیایی موجود در مغازه ها و انبار بازار از نقاط قوت این  تمرین بود که توسط دستگاه‌های ذیربط اجرا و ارزیابی شد.

 

آموزش ۲۱ هزار داوطلب واکنش اضطراری در شمال تهران 

در راستای تقویت پویش شهر آماده بر مبنای آموزش شهروندان، تا کنون ۲۱ هزار دوامی در سطح محلات منطقه یک آموزش داده شده اند.

کیوان فاتحی منش رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱ دراین خصوص گفت: در هر ماه با توجه به فعالیت مسئولین خانه های دوام در بحث جذب داوطلب دوام و اجرای سایر برنامه های حوزه مدیریت بحران از مسئولینی که بهترین عملکرد ماهیانه را داشته اند تقدیر و تشکر می شود که در این جلسه نیز با تقدیم لوح تقدیر از مسئول خانه های دوام امامزاده قاسم، حکمت و ازگل طبق عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

 

حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده با همکاری خیران در منطقه ۱۳

ویژه برنامه ای با رویکرد ارائه خدمات حمایتی با حضور خانواده های کم برخوردار، آسیب دیده و در معرض آسیب و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر برگزار شد.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: در این جشن که توسط مرکز خدمات اجتماعی و مشارکت خیران برگزار شد، نسبت به گلریزان برای آزادسازی زندانیان، تهیه سبد کالا ویژه خانواده های کم برخوردار و تهیه ویلچر برای معلولان کم برخوردار اقدام شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول