اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آیت‌الله حیدری: امروز رژیم صهیونیسیتی در انزوای سیاسی و بین‌المللی قرار دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز رژیم صهیونیسیتی در دنیا منزوی شده است و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

آیت‌الله حیدری: امروز رژیم صهیونیسیتی در انزوای سیاسی و بین‌المللی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در ابتدای کلاس درس خارج به حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اشاره و اظهار کرد: نیروهای اسرائیل شب گذشته با جواب دندان شکن نیروهای مقاومت روبه‌رو شدند و چاره‌ای جز عقب‌نشینی پیدا نکردند که این خود شکست فاحشی برای آنها محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این حمله زمینی، اگر اتفاق می‌افتاد، از روزی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد، تا کنون، تنها پیروزی نظامی این رژیم می‌بود که اتفاق نیفتاد و باز هم شکست خورد. از ابتدای این جنگ تا کنون اسرائیل در تمامی زمینه‌های نظامی، سیاسی، بین‌المللی و اطلاعاتی هیچ پیروزیی به‌دست نیاورده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به پیروزی اطلاعاتی و نظامی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این یک عملیات 100 درصد پیروزمندانه به نفع نیروهای مقاومت به ثبت رسیده و نشان دهنده این بود که اسرائیل نه تنها از نظر نظامی دست برتر ندارد، بلکه از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم، خیلی عقب مانده است.

وی در ادامه عنوان کرد: بمباران مردم عادی و بیمارستان‌ها، نه تنها پیروزی برای اسرائیلی‌ها به حساب نیامده، بلکه باعث شکست سیاسی بزرگی برای آنها شد. آنها سال‌های سال برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی زمینه‌سازی و تلاش کرده بودند و در حال نتیجه گیری و پیروزی در این زمینه بودند که با این شکست بزرگ سیاسی، سال‌های زیادی نیاز خواهند داشت تا به نقطه قبل از عملیات طوفان الاقصی دوباره برسند.

حیدری آل‌کثیر در زمینه شکست بین‌المللی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: به‌غیر از آمریکا و انگلیس و دو، سه کشور اروپایی دیگر، هیچ کشوری پشت اسرائیل نایستاده و همه کشورها، در مقابل آن قرار گرفته‌اند. در نتیجه اسرائیل در دنیا منزوی شده است و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که در تمام دنیا، حتی در نیویورک و واشنگتن، تظاهرات ضد اسرائیلی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپاست و این یک انزوای بین‌المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: با روحیه بالا و شهادت‌طلبانه ملت فلسطین، امید است که عملیات طوفان الاقصی به پیروزی ختم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول