اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری رزمایش ارزیابی آماده‌به‌کاری مولد‌های برق اضطراری در مازندران

همزمان با سراسر کشور دوازدهمین رزمایش سراسری ارزیابی آماده به‌کاری مولد‌های برق اضطراری با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید در توزیع برق غرب مازندران برگزار شد.

برگزاری رزمایش ارزیابی آماده‌به‌کاری مولد‌های برق اضطراری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مصطفی بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این رزمایش مقرر شد میزان آمادگی ارگان‌های دولتی، تولیدکنندگان و شرکت‌های بزرگ بررسی شود، اظهار کرد: شرکت توزیع برق غرب مازندران برای ۹ امور شهرستانی به صورت همزمان رزمایش برگزار کرد.

وی ضمن بیان اینکه در این رزمایش ۲۶ مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در این رزمایش به صورت همزمان ۲۶ گروه اجرایی نسبت به قطع برق هم زمان اقدام کردند که ۱۸ مرکز دارای مولد اضطراری بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیان کرد: از ۱۸ مولد اضطراری ۱۶ مورد در مدار قرار گرفت و ۲ مورد مشکل داشت.

بابایی افزود: ۸ مورد دارای مولد نبودند که گزارش‌های برای ارگان، نهادها و مسؤولان امر ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران میزان آمادگی خود را مورد سنجش قرار می‌دهد، گفت: مولدهای اضطراری در ستاد شرکت و مراکز شهرستانی مستقر است و به محض قطع برق وارد مدار خواهد شد.

بابایی به مهم بودن پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار مناسبی در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزارها برای مقابله با حملات سایبری انجام شد.

وی با بیان اینکه دشمنان قطعا در این زمینه بروز تر می‌شوند، تصریح کرد: آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع نفوذ و حملات سایبری را داریم تا هیچگونه آسیبی به زیرساخت حیاتی برق صورت نگیرد.

وی در پایان گفت: فرمانداری و ثبت احوال شهرستان‌های غرب مازندران در دوازدهمین رزمایش پدافند غیرعامل مولد برق اضطرای قرار گرفتند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول