اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

معرفی شخصیت‌های برجسته و مشاهیر استان در هفته مازندران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر معرفی شخصیت‌های برجسته در استان به‌عنوان مشاهیر و مفاخر در کنار معرفی آثار تاریخی، فراگیر کردن در هفته مازندران تاکید کرد.

معرفی شخصیت‌های برجسته و مشاهیر استان در هفته مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم عزیززاده‌گرجی امروز در جلسه بزرگداشت هفته مازندران، ضمن ابراز تنفر و محکومیت از اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونستی و اعلام حمایت از حرکت مقاومت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه سالروز تشکیل حکومت شیعی در جهان نخستین بار در مازندران را داریم، این مناسبت مورد توجه مسؤولان به‌ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران است.

وی هفته مازندران را بهانه‌ای برای شناسایی ظرفیت‌های استان دانست و خواستار توجه و نگاه مثبت فرمانداران به این جلسه شد و گفت:  تا نگاهمان تغییر نکند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

عزیززاده‌گرجی خاطرنشان کرد: لازم است اقدام شاخصی به‌ویژه توسط شهرستان‌ها طراحی شود، بسیاری از برنامه‌ها به‌جای اینکه هویت‌ساز باشد هویت‌سوز است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: اقدامات و فعالیت‌ها باید با نگاه به هدف‌گذاری روز مازندران و ایجاد حس غیرت در وجود نوجوانان و کودکان ما باشد، در کنار آن تدوین برنامه‌های موثر ضرورت دارد.

وی با اشاره به پیشنهادات دریافتی در حوزه تبلیغ و ترویج، گفت: در کنار آن اجرای برنامه‌های تبیینی جدی با نگاه سنتی ضروری است، استفاده از ظرفیت فضای مجازی که امروز حقیقی شده نیز باید مورد توجه باشد.

عزیززاده‌گرجی بر معرفی شخصیت‌های برجسته در استان به‌عنوان مشاهیر و مفاخر در کنار معرفی آثار تاریخی، فراگیر کردن ستاد هفته مازندران با تشکیل ستاد بخشی با اهتمام فرمانداری‌ها، مردمی شدن فعالیت‌ها و پرهیز جدی از تصدی‌گری دستگاه‌های دولتی متناسب با ذائقه مخاطب، برگزاری جلسات کیفی و به‌ویژه کمیته‌ها و موارد دیگر در گرامیداشت هفته مازندران تاکید کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر ضرورت واگذاری کار به مردم به‌ویژه در حوزه فرهنگی، بیان کرد: تاکید موکد واگذاری فعالیت‌ها به بخش مردمی فعال و مرتبط و نه به هر فردی متناسب با اهداف پیش‌بینی شده مدنظر ماست.

وی ضمن گلایه از عدم حضور برخی از مسؤولان کمیته‌ها در این جلسه و دبیران شهرستان‌ها، یادآور شد: انتظارمان حضور در  این جلسه مهم است، البته نقش فرمانداران نیز هماهنگی و نظارتی است اما حضور معاون یا یک نماینده نیاز است، بنابراین حتما باید متولی واقعی این کار در جلسه حضور پیدا کند، جلسات ما هم به‌موقع آغاز می‌شود، از این رو علت غیبت فرمانداری‌ها و مدیران باید بررسی و گزارش آن ارائه شود که در ارزیابی مدیران تاثیر خواهد گذاشت.

عزیززاده‌گرجی گفت: برای گرامیداشت هفته مازندران انتظار داریم هر شهرستان سه برنامه شاخص خود را به ما معرفی کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ضمن گلایه از عدم حضور فرمانداری‌ها و برخی مدیران در جلسه بزرگداشت هفته مازندران، گفت: گزارش علت غیبت ارائه و در ارزیابی‌ها تاثیر خواهد داشت، برای گرامیداشت هفته مازندران انتظارمان اعلام سه برنامه شاخص از جانب شهرستان‌هاست.
 

عزیززاده گرجی گفت: برای گرامیداشت هفته مازندران انتظار داریم هر شهرستان سه برنامه شاخص خود را به ما معرفی کند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول