اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه‌های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت.

هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان یاوری عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به جنگ سرنوشت‌ساز در باریکه غزه، اظهار کرد: از یک طرف جنگ تمام دنیای کفر پشت ولد نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده، و در طرف دیگر نیز مظلومین عالم و جریان جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: صحنه امروز مقاومت، صحنه غرورآفرینی است که مظلومین عالم روی پای خود ایستاده و در برابر استکبار خون‌آشام قیام کرده‌اند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه‌های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت، هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند.

یاوری بیان داشت: امروز فرمانده جبهه مقاومت ایران اسلامی است که به برکت شهدا این عزت برای کشور فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه هولوکاست واقعی امروز در غزه دیده می‌شود، افزود: چرا برخی‌ها در مورد جنایت کودک‌کشی در غزه سکوت کرده‌اند، حال اینکه در موارد مرگ طبیعی یقه چاک کرده و گریبان می‌دریدند.

معاون سیاسی استانداری لرستان در ادامه به برخی انتظارات از مجموعه فرهنگ و ارشاد استان اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود اقدامات لازم در جهت شکوفایی ذوق و هنر سرشار هنرمندان استان انجام گیرد.

یاوری ادامه داد: کارهای هنری فاخر در تمامی نقاط استان تولید و در معرض نمایش گذاشته شود.

وی بر حمایت و تقویت هنرمندان انقلابی استان تاکید و خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می‌رود بین مجموعه‌های فرهنگی انسجام‌بخشی صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول