اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

قاتل فراری در زابل به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوانی 27 ساله به همراه همدستانش در کمتر از 3 ساعت پس از وقوع جنایت، در عملیات ضربتی ماموران پلیس در شهرستان زابل خبر داد.

قاتل فراری در زابل به دام افتاد

سرداردوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگارفر در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی 27 ساله در یکی از محلات روستایی شهرستان زابل و متواری شدن قاتل و همدستانش از محل وقوع جرم، دستگیری عامل یا عاملان احتمالی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار، کاراگاه‌هان پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه متهم که مردی 38 ساله بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با یک قبضه سلاح شکاری که مقتول با آن به قتل رسیده بود در کمتر از 3 ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی 4 نفر دیگر اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و انتقام جویی عنوان که طی یک عملیات منسجم دیگر 4 همدست متهم دستگیر شد.

پایان پیام/3139.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول