اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پرداخت بیش از ۱۴0 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پرداخت بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن برای کمک به اجاره بهای پنج هزار و ۵۰۵ واحد مسکونی در این استان خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۴0 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری  امروز در جلسه بررسی وضعیت تسهیلات نهضت ملی مسکن با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: متقاضیان می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۳۰ هزار و ۹۶۹ نفر از شهروندان استان در سامانه جامع طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند .

این مسئول اظهار کرد: ۸ هزار و ۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج هزار و ۵۰۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در زاهدان مرکز استان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان و طول دوره بازپرداخت پنج ساله عنوان کرد و گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

اکبری تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول