اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دانشگاه صنعتی اصفهان

نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دانشگاه صنعتی اصفهان

علی جباری، مسؤول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت:نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با هدف تبیین توانمندی‌های جوانان ایرانی برپا و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی به دانشجویان ارائه شده است. 

وی افزود: با توجه به سیاه‌نمایی‌هایی بین دانشجویان که گفته می‌شود هیچ کاری در کشور انجام نشده و همه پیمانکاران خارجی هستند و تاکید مقام معظم رهبری بر خلأ موجود بین صنعت و دانشگاه، این نمایشگاه چندین سال در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

جباری ادامه داد: دانشگاه‌های صنعتی شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، تهران، تبریز، فردوسی مشهد، تمام فرودگاه‌های کشور تاکنون میزبان این نمایشگاه بوده‌اند که در آن فعالیت‌ها و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی در معرض دید دانشجویان و سایر اقشار مردم قرار گرفته است.

مسؤول نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به حضور حوزه‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این نمایشگاه عنوان کرد: هلدینگ‌ها و حوزه‌های تخصصی راه و شهرسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی، نیرو، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، فناوری و اطلاعات، محرومیت‌زدایی و پژوهشکده در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: در غرفه انتشارات نیز ۲۲۰ کتاب تخصصی شامل روش اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ارائه شده است.

جباری در ارتباط با غرفه ارتباط صنعت با نخبگان عنوان کرد: در این غرفه خدمات جذب سرباز، پروژه‌های کسر خدمت و جذب نخبگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدت برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: حدود ۵ کارگاه آموزشی با عناوین بتن پارچه‌ای، موج‌شکن و انتقال آب از شد کرخه توسط اساتید دانشگاه و مدیران پروژه‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ششم تا دهم آبان ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان دایر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول