اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مهمان‌نوازی مردم سنندج در استقبال از رئیس جمهور به منصه ظهور می‌رسد

فرماندار سنندج گفت: مردم شهرستان سنندج و کردستان به مهمان‌نوازی مشهور هستند و قطعا در سفر دوم رئیس جمهور با استقبال باشکوه، این خصیصه و ویژگی زیبا را به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

مهمان‌نوازی مردم سنندج در استقبال از رئیس جمهور به منصه ظهور می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرداری سنندج با تقدیر از مجموعه شهرداری سنندج برای اقدامات حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی و فرهنگی، اظهار کرد: چنین کارهایی زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

فرماندار سنندج اذعان کرد: شهرداری خدمات خوبی را با نگاه عدالت‌محوری و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر انجام داده که موجب رضایتمندی و اعتماد بیشتر شهروندان شده است.

وی اعلام کرد: در دوره‌های گذشته پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج به یک چالش جدی تبدیل شده بود که در دوره فعلی به روز شده و موفقیت در این بخش نشان از همراهی و همدلی و تلاش جهادی تیم مدیریتی شهرداری است.

فرماندار سنندج در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان کردستان گریزی زد و افزود: تمام تلاش استاندار ایجاد تبعیض مثبت به نفع استان است که خوشبختانه این اتفاق رقم خورده و اقداماتی که در 2 سال اخیر در حوزه تخصیص و جذب اعتبار به استان صورت گرفته، گواه این ادعاست.

عسکری خاطرنشان کرد: کل اعتبارات عمرانی کردستان در دهه 90 حدود 5 هزار میلیارد تومان بود اما اعتبار عمرانی استان در سال گذشته 6 هزار و 100 میلیارد تومان بوده که با کل اعتبارات دهه 90 برابری می‌کند.

 وی اضافه کرد: پروژه راه‌آهن همدان سنندج در بازه زمانی 16 ساله 67 درصد پیشرفت داشت که در این دولت به سرانجام رسیده و این نشان از نگاه مثبت و توجه ویژه دولت به کردستان است.

وی افزود: در سفرهای دوم معمولا مصوبات سفر در رنج 5 هزار میلیارد تومان بوده، این درحالی است که برای استان کردستان 14 هزار و 100 میلیارد تومان پروژه تصویب شده که البته این رقم هم افزایش خواهد یافت.

فرماندار سنندج گفت: مردم سنندج و کردستان به مهمان‌نوازی مشهور هستند و قطعا در سفر دوم رئیس جمهور با استقبال باشکوه، این خصیصه و ویژگی زیبا را به منصه ظهور و بروز می‌رسانند.

عسکری اضافه کرد: کمیته فضاسازی تبلیغات سفر رئیس جمهور بر عهده شهرداری است و با توجه به تجربه‌ای که این مجموعه دارد مطمئن هستیم کار به نحو احسن جلو خواهد رفت.

فرماندار سنندج اضافه کرد: شهرداری سنندج در سفر وزیر کشور به استان کردستان کمال استفاده را برد لذا باید برای این سفر هم مکاتبات و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول