اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیست‌ نشانه سردرگم بودن آن‌ها است

استاندار گلستان گفت: بی تردید اقدامات وحشیانه آنها که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته‌اند و دست به جنایاتی ننگین زده‌اند نشان از سردرگمی دارد.

اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیست‌ نشانه سردرگم بودن آن‌ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت با حضور ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و خالد خدومی، نماینده حماس در ایران اظهارکرد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است چرا که آن‌ها فساد و طغیان را به اوج خود رساندند.

استاندار گلستان افزود: چشمه کوچکی از این عذاب الهی در طوفان الاقصی با دستان مردم غیور و جنگنده غزه و حماس سرفراز اتفاق افتاد و ضربه مهلکی به آنان زده شد، به گونه‌ای که آن‌ها در سردرگمی قرار دارند.

وی بیان کرد: بی تردید اقدامات وحشیانه آنها که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته‌اند و دست به جنایاتی ننگین زده‌اند نشان از سردرگمی دارد.

زنگانه اضافه کرد: در چنین شرایطی به وعده الهی امید داریم و اوج این ضربه الهی با حضور منجی عالم بشریت بر پیکره استکبار جهانی وارد خواهد آمد.

استاندار گلستان گفت: امیدواریم با شور، شعور و جنبشی که در کل جهان نه تنها در ایران و جهان اسلام بروز و ظهور کرده است، شاهد وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان و آزادی‌خواهان باشیم.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول