اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری فاز ۱۱ پارس جنوبی

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به انجام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت‌های قبل در دولت سیزدهم یکی از این نمونه‌ها را فاز ۱۱ پارس جنوبی عنوان کرد که ۵ میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری فاز ۱۱ پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع مردم کبودراهنگ با اشاره به محاصره دریایی، هوایی و زمینی غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه شهید شده‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت ضربه سنگینی به اسرائیل وارد کرده است گفت: با وجودی که آمریکا و مستکبران برای سرپا نگه داشتن نتانیاهو به رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی می‌دهند اما شکست نظامی و اطلاعاتی مفتضحانه آنها قابل جبران نیست‌.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به شکست اسرائیل در مقابل افکار عمومی جهان افزود: از قلب نیویورک، واشنگتن، شیکاگو تا آفریقا، آسیا و اروپا به ماهیت خبیث این رژیم و حامیان آنها یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان پی برده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت در حل مشکل زمین‌های وقفی مصمم است افزود: این هفته در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس موضوع زمین‌های وقفی کبودراهنگ مطرح شد که امیدواریم سازمان اوقاف برای رفع این مشکل همراهی کند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به گستردگی این مشکل در سایر شهرها باید به الگویی برای رعایت نکات شرعی و حقوق مردم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت‌های قبل در دولت سیزدهم یکی از این نمونه‌ها را فاز ۱۱ پارس جنوبی عنوان کرد که ۵ میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

در خرید گندم رکورد زدیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با تداوم روند کشت گندم و بارندگی خودکفایی در این محصول را شاهد باشیم افزود: امسال دولت با خرید ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.

وی با بیان اینکه کشور در بسیاری از صنایع بی‌نیاز از واردات شده و کالاهای دانش‌بنیان در حال تولید است گفت: از سوی دیگر معتقدیم کشور باید از وابستگی به درآمد نفت خارج شود و از ظرفیت صنعت توریسم کسب درآمد کند.

حسینی افزود: برخی کشورها با ایجاد آرامگاه و جاذبه توریستی جعلی در زمینه جذب گردشگر ورود کرده‌اند و یا برخی از کشورهای فاقد قهرمان نیز با ساخت سریال تلویزیونی برای خود قهرمان‌سازی می‌کنند در حالی که ایران عزیز ما مفاخر و قهرمانان زیاد و پرآوازه‌ای را در دنیا دارد.

وی با بیان اینکه گردشگران خارجی نیز ملت ایران را به نجابت، صفا و صمیمیت می‌شناسند گفت: این در حالی است که برخی کشورها با تبلیغات دروغین سعی در ارائه چهره خشن از کشور ما دارند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول