اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار تلفات ارتش صهیونیستی به 310 نظامی افزایش یافت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنج آبان) از افزایش شمار تلفات نظامیان این رژیم به ۳۱۰ نفر خبر داد.

شمار تلفات ارتش صهیونیستی به 310 نظامی افزایش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنج آبان) در کنفرانس خبری روزانه خود از افزایش تلفات نظامیان این رژیم به ۳۱۰ نفر خبر داد و گفت که به خانواده‌های آن‌ها اطلاع داده شده است.

او همچنین گفت که اسارت ۲۲۹ نفر نیز به دست نیروهای حماس مسجل شده است.

اعلام آمار ۳۱۰ نظامی کشته شده در شرایطی است که ارتش اشغالگر در سطح گسترده‌ای دست به سانسور اطلاعات می‌زند؛ «حسن فضل‌الله» نماینده فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب‌الله لبنان، روز چهارشنبه گذشته گفت که اسرائیل آمار تلفات نظامیانش در مرز لبنان را پنهان می‌کند.

دانیل هگاری در ارتباط با مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان نیز گفت که شب گذشته اتفاقی نیفتاد و ارتش اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار دارد.

۲۱ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد. عملیاتی که تاکنون دست‌کم به کشته شدن ۱۳۰۰ صهیونیست منجر شده و حملات وحشیانه و تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه علاوه بر ویرانی مناطق مسکونی و زیرساخت‌های آن، به شهادت و مجروحیت و آوارگی هزاران فلسطینی منجر شده است. 

از سوی دیگر صهیونیست‌ها از روز اول جنگ مدام از حمله زمینی به غزه سخن می‌گویند که بارها آن را به بهانه‌های مختلف به تعویق انداخته‌اند.

در این میان روزنامه عبری‌زبان معاریو در یک نظرسنجی اعلام کرد که فقط ۲۹ درصد از صهیونیست‌ها موافق عملیات زمینی گسترده در غزه هستند؛ این در حالی است که هفته گذشته این رقم ۶۵ درصد بود.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول