اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های شهید سلیمانی در این استان گفت: با اجرای این طرح، یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس در سطح استان اضافه شده است.

یک متر مربع به سرانه فضای ورزشی مدارس زنجان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان، پیش‌کسوتان و معلمان برتر تربیت‌بدنی اظهار داشت: جامعه ورزش آموزش و پرورش با اهدای شهدای عزیزی همچون شهید «ابراهیم هادی»، شهید «شهبازی» و شهید «برموزیان» برای عزت و سربلندی ایران اسلامی پیش‌قدم بوده و امروز نیز ادامه‌دهنده آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اهمیت توجه به ورزش در دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: ورزش یک فرآیند مهم و اثرگذار تربیتی و پدیده‌ای است که همه ابعاد جسمی و روحی انسان را در برمی‌گیرد. 

وی ضمن اشاره به اهمیت چشمگیر ورزش در زندگی روزمره گفت: ورزش فقط یک سری حرکات ساده یا پیچیده بدنی نیست بلکه یک فرصت اجتماعی، روانی، بهداشتی و یک مولفه مهم برای ایجاد هویت ملی و همبستگی اجتماعی است.

اسماعیلی بیان داشت: ورزش موجب ایجاد نشاط عمومی و رضایت اجتماعی می‌شود و در بحث‌های تربیتی، یک فرصت مهم برای اعتلای اخلاق و رشد آگاهی جمعی است و همه متولیان امر باید در ایجاد بسترهای گسترش ورزش در بین دانش آموزان، با اجرای طرح های مختلف مانند طرح‌های شهید «سلیمانی»، شهید «خرازی» تلاش کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرح‌های شهید سلیمانی در استان اظهار داشت : با اجرای این طرح، یک مترمربع به سرانه فضای ورزشی مدارس  در سطح استان اضافه شده است. 

 وی ضمن تبریک به مدال‌آوران دانش‌آموز و فرهنگی استان گفت: استان زنجان مملو از استعدادهای ورزشی برتر است و کسب افتخارات بین‌المللی و کشوری نشان از تلاش و برنامه‌ریزی این عزیزان است و دستگاه تعلیم و تربیت استان از همه این قهرمانان حمایت می‌کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول