اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فعالیت طلاب طرح امین از مصادیق جهاد تبیین است

امام جمعه ایلام گفت: فعالیت طلاب طرح امین از مصادیق جهاد تبیین و یک فرصت مناسب در جهت تأثیرگذاری بر مخاطب است.

فعالیت طلاب طرح امین از مصادیق جهاد تبیین است

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام، امروز در دوره آموزشی _ توجیهی روحانیون و مشاورین طرح امین، ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) و تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش درجهت همکاری با روحانیون و مشاورین طرح امین، با بیان روایتی، فلسفه برتری مدافعین مرزهای عقیدتی بر مدافعین مرزهای جغرافیایی را دفاع از ایمان و اعتقاد مومن دانست و از همه روحانیون و مشاورینی که در مدارس و کلاس های درس فعالیت می‌کنند تقدیر به عمل آورد.

وی فعالیت طلاب طرح امین را از مصادیق جهاد تبیین دانست و آن را یک فرصت مناسب در جهت تاثیر گذاری بر مخاطب عنوان و جبران کوتاهی در این حوزه را مهم توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان این نکته که مرز میان ظالم و مظلوم باید مشخص شود، گفت: مردم دنیا به خوبی جایگاه ظالم و مظلوم را می شناسند.

وی در ادامه تصریح کرد: تهاجم ناجوانمردانه صهیونیست ها با حمایت آمریکا به مردم غزه و فلسطین مورد توجه انسان های بیدار قرار دارد و تجمعات برگزار شده در کشور های غربی در حمایت از مردم غزه مهر تاییدی بر برافراشته شدن دنیا علیه ظلم ظالمان است.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود لزوم توجه به دانش آموزان را در راستای تاثیرگذاری بر آنان مهم دانست و خاطرنشان کرد: توجه و تبیین درست می‌تواند تبلیغات و توطئه سال های متمادی استکبار را خنثی نموده و این ظرفیت اکنون در مدارس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دوره آموزشی _ توجیهی روحانیون و مشاورین طرح امین، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان، محمد حسن قدیری ابیانه ( سفیر سابق جمهوری اسلامی در مکزیک و استرالیا ) و روحانیون و مشاورین طرح امین مدارس در سالن آمفی تئاتر مجتمع امور تربیتی برگزار شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول