اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صادقی: امیدوارم ذوب‌آهن برنده بازی با تراکتور باشد

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به نظر من بازی فردا با تراکتور خوب خواهد بود و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد، امیدوارم برنده بازی ذوب‌آهن باشد.

صادقی: امیدوارم ذوب‌آهن برنده بازی با تراکتور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز اظهار داشت: هفته گذشته نیمه اول خوبی نداشتیم اما نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ در یک ضد حمله بازی را از دست دادیم که جزو زیبایی‌های فوتبال است.

وی ادامه داد: سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم؛ بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند و انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند، بازیکنان خیلی خوب همراهی می‌کنند و به آینده تیم امیدوار هستیم زیرا تیم میانگین سنی پایینی دارد.

ابراهیمی تصریح کرد: می‌دانیم تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است، بازی‌های خوبی انجام داده است اما ذوب‌آهن هستیم و در شهر خودمان بازی داریم؛ تلاش می‌کنیم کیفیت فنی را حفظ کنیم، بازی بهتری به نمایش بگذاریم و نتیجه بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به نظر من بازی فردا خوب خواهد بود و تماشاگران از بازی لذت خواهند برد، امیدوارم برنده بازی ذوب‌آهن باشد؛ تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم  و هرموقع کیفیت فنی را ارتقا دهیم، در نتیجه‌گیری نیز پیشرفت می‌کنیم.

وی در مورد خط دفاعی ذوب‌آهن گفت: در خط دفاع آرش قادری را به دلیل مصدومیت نداریم، هفته گذشته نادر محمدی را به دلیل محرومیت نداشتیم، تغییرات هماهنگی خط دفاع را از بین می‌برد؛ از جوانان خوبی که داریم، استفاده می‌کنیم که آینده فوتبال ایران از آن آن‌هاست، ربیعی در ذوب‌آهن به بازیکنان جوان بازی می‌دهد.

صادقی با اشاره به مصد‌ومان تیمش عنوان داشت: حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم ما روز گذسته دچار مصدومیت شده که باید پزشکان در مورد حضور وی در بازی فردا تصمیم نهایی را بگیرند؛ در خط حمله همه نفرات خوب و قوی کار و تلاش می‌کنند و امیدوارم هرکدام بازی کنند، مثمرثمر باشند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآور شد: همه بازیکنان تیم با نظر مستقیم ربیعی حضور دارند و به همه بازیکنان اعتقاد داریم، رقابت برای بازی کردن وجود دارد؛ سعید باقرپسند بعد از مصدومیت حضور پیدا کرده است و اگر تلاش کند، بازی به وی می‌رسد.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران همانند بازی‌های حضور پررنگی داشته و از تیم حمایت کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول