اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساخت هنرستان‌‎ها در کشور سرعت می‌گیرد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در خصوص حرفه‌آموزی، ساخت هنرستان‌ها در کشور سرعت می‌گیرد.

ساخت هنرستان‌‎ها در کشور سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید رضا خان محمدی امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در خصوص جهش هنرستان‌ها، به دنبال احداث این مراکز هستیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: با توجه به بارندگی‌های سنگین در چهارمحال و بختیاری در راستای تعمیر مدارس اعتبار قابل توجهی به تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: در نشست امروز با استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش برای مناطقی با تمرکز جمعیتی بالا بهسازی و شادابی مدارس به صورت نقطه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد.

خان‌محمدی بیان کرد: برای تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی اعتبار قابل توجهی تخصیص داده می‌شود تا دانش‌آموزان در آستانه فصل سرما دچار مشکل نشوند.

مدارس کانکسی و سنگی در استان برچیده می‌شود

در ادامه این نشست غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست امروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای برچیده شدن مدارس سنگی و کانکسی در استان انجام شد.

وی ادامه داد: اعتبار خوبی برای توسعه زیرساخت‌های مدارس سطح استان و مناطق محروم تخصیص داده شد.

حیدری تصریح کرد: با کمک خیرین ملی و استانی تعمیر و تجهیز مدارس و هنرستان‌ها تسریع شد.

وی گفت: راهبرد دولت حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی است که اعتبار خوبی برای ساخت اداره و تجهیز هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول