اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نشست مشترک وزیر ارتباطات با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان

وزیر ارتباطات به نمایندگی از دولت در نشست با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان، پای حرف آنها نشست و با موانع و مشکلات آنها آشنا شد و پیگیری این مطالبات را از وظایف دولت دانست.

نشست مشترک وزیر ارتباطات با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزرت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه و در نخستین روز سفر به کشور عمان با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن این کشور نشستی برگزار کرد و پای صحبت آنها نشست و ضمن آشنایی از ظرفیت های آنها در جریان مشکلات و موانع کسب و کار آن ها قرار گرفت.
زارع پور با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت وظیفه دارد تا این مشکلات و موانع آنها را برای رفع پیگیری کند از حاضران در جلسه خواست که به منظور مرتفع شدن سریع تر مشکلات، جلسه هم فکری با حضور سفیر ایران در عمان و ایرانیان ساکن در این کشور برگزار شود و روش های پیش رو در این ارتباط احصا شود.
وی خاطرنشان کرد به عنوان نماینده دولت با طرح موارد مطرح شده، برای حل موانع اقدام و موضوعات را پیگیری می کند.
بنابه این گزارش، وزیر ارتباطات با دعوت وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان برای 2روز به مسقط سفر کرد و در ابتدای این سفر با سعیدبن حمود المعولی دیدار کرد و با وی درباره پیگیری توافق نامه ای که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت ماه، در تهران میان 2کشور به امضا رسید، صحبت کردند.
زارع پور همچنین امروز از مراکزی چون شرکت پست عمان، شرکت عمان تل و پارک دیتای این کشور بازدید کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول