اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تازه‌ترین آمار انتخاباتی در هرمزگان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: ۱۹۹ نفر در هرمزگان ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس نهایی کردند که ۳۰ زن در میان آنان دیده می‌شود.

تازه‌ترین آمار انتخاباتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در بیان جزییات نامنویسی داوطلبان انتخابات مجلس در هرمزگان عنوان داشت: ثبت نام ۱۹۹ نفر برای داوطلبی کاندیداتوری انتخابات در هرمزگان نهایی شده است.

به گفته وی، ۳۰ داوطلب بانو (زن) هستند.

دکتر کامرانی عنوان داشت: برای هر کرسی مجلس در مرکز هرمزگان ۳۸ نفر، در شرق ۳۹ نفر و در غرب ۴۶ نفر نامنویسی نهایی کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد: داوطلبان ۱۴ نفر دکترا، ۵ نفر مدرک حوزوی و ۱۷۶ نفر کارشناسی ارشد و ۴ نفر مدرک کارشناسی دارند.

دکتر کامرانی با بیان اینکه دوره قبل ۱۱۳ نفر ثبت نام کرده بودند و این دوره ۱۹۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد، تصریح کرد: ۷۵ درصد داوطلبان زیر ۵۰ سال سن دارند.

وی همچنین عنوان کرد: شمار داوطلبان ثبت نام کننده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در استان نیز نسبت به دور قبل بیش از 50 نفر افزایش یافته است و این نشان دهنده استقبال بالای نخبگان از داوطلبی در انتخابات مجلس است و بدون شک شاهد انتخاباتی با شکوه نیز با مشارکت مردم هوشمند ایران اسلامی نیز خواهیم بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول