اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هدف گذاری سه میلیون و ۴۵۰ هزار جوجه ریزی در استان قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف گذاری برای جوجه ریزی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه در استان انجام شده است.

هدف گذاری سه میلیون و ۴۵۰ هزار جوجه ریزی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یوسف جلوخانی اظهار کرد: هدف گذاری برای جوجه ریزی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه در استان قزوین انجام شده است.

وی افزود: بر اساس دستور وزارت متبوع و برش تعیین شده استانی قرار است ماهیانه این میزان جوجه ریزی در سطح واحدهای مرغداری استان انجام شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در همین راستا طی نشست های تخصصی مقرر شد به تفکیک شهرستان های تابعه ظرفیت های جوجه ریزی واحدهای مرغداری هر شهرستان شناسایی و مشخص شود و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها نیز نسبت به پیگیری این طرح در واحدهای مرغداری اهتمام ویژه داشته باشند.

جلوخانی یادآور شد: هدف اول در اجرای طرح جوجه ریزی در واحدهای تولیدی تامین مرغ مورد نیاز شهروندان استان و در مرحله بعد تولید مازاد برای استان های تهران و همجوار و در نهایت صادرات است.

وی گفت: طی هماهنگی انجام شده با وزارت متبوع وضعیت نهاده ها رو به بهبود است و نهاده مورد نیاز به اندازه کافی در اختیار مرغداران قرار می گیرد تا تولید کنندگان دغدغه تامین نهاده نداشته باشند.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر ۴۱۲ واحد مرغداری در استان قزوین وجود دارد که ظرفیت آنها ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول