اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وزیر کشور: صنعت مسکن عامل به کاراندازی بیش از ۲۰۰ صنعت است

وزیر کشور گفت: صنعت مسکن پیشران حرکت اقتصادی و عامل به کاراندازی بیش از ۲۰۰ صنعت و ایجاد صدها اشتغال است که نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها دارد.

وزیر کشور: صنعت مسکن عامل به کاراندازی بیش از ۲۰۰ صنعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول پروژه مسکونی شهید سلیمانی اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک اتفاق مهم است که با توجه به اهمیت و جایگاه مسکن می‌تواند بخشی از این نیاز را برطرف کند.

وی افزود: مسکن محل پرورش انسان‌های بالنده و مایه آرامش انسان‌هاست و مسکن جایگاه و قداست خاصی دارد و باید این قداست را درک کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه ساخت بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در دستور کار دولت است، گفت: همه با هم با هم افزایی ساخت این واحدها را با سرعت دنبال خواهیم کرد، نخبگان در این امر مهم یاری دهند، شخص رئیس جمهور ماهانه جلسه شورای مسکن را برگزار می‌کند.

وحیدی با اشاره به اهمیت صنعت مسکن سازی بیان کرد: صنعت مسکن پیشران حرکت اقتصادی و عامل به کاراندازی بیش از ۲۰۰ صنعت و ایجاد صدها اشتغال است که نقش موثری در اقتصاد خانواده‌ها دارد.

وی ادامه داد: ۴ نوع مسکن  حمایتی، بافت فرسوده و مسکن ملی در کشور در حال ساخت است، در استان مرکزی ساخت هزار و ۳۰۰ خانه در اراک توسط سپاه روح الله استان انجام شده است.

 سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در آیین افتتاح فاز اول پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جهاد تبیین وظیفه‌ای است که باید انجام شود.

وی با اشاره به موضوع فلسطین اظهار کرد: این مسئله یک بعدظاهری است که دل همه را به درد آورده است، اسرائیل بمب را بر سر مسلمانان فرود می‌آورد و عده‌ای را شهید می‌کند و همه ما از این حادثه دلخراش ناراحت هستیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: امروز می‌بینیم استکبار جای جبهه حق و باطل را عوض کرده و با وارونه جلوه دادن حقایق دست به تحریف واقعیت زده است، اتهام را به جبهه حق وارد می‌کند و عده‌ای از خوش باوران حرف‌های دشمن را باور می‌کنند.

کریمی بیان کرد: اسرائیل با غصب سرزمین فلسطین بر مردم این سرزمین ظلم کردند، فلسطین در طول تاریخ مورد هجوم و استبداد قرار گرفت و امروز به تنگ آمده است، بدون شک پیروزی از آن جبهه حق است و امروز فلسطین پیروز شده است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار کرد: سپاه این افتخار را دارد که برای مسکن ملی پیش قدم شده است و این افتخاری برای سپاه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: یک کار جهادی  با شعار سرعت، کیفیت، دقت و کاهش قیمت توسط سپاه کلید زده شد، قبل از اینکه به مسکن پرسنلی برسیم به مسکن محرومین رسیدگی کردیم، صدها هزار متر مکعب مخزن و استخر آب ساختیم و امروزه اگر مسکن را مشغول شدیم به خاطر این بود که باری بر دوش دیگران نباشد.

کریمی گفت: این پروژه ۱۳۴۲ واحد است و زودتر از موعد به بهره برداری می‌رسد، از بهترین مصالح استفاده شده، در بحث کاهش قیمت و افزایش کیفیت نهایت تلاش به کار بسته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول