اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استانی با شرکت ۳۰ ورزشکار در ایلام

رئیس هیات بوکس ایلام گفت: مسابقات بوکس قهرمانی استان در با شرکت ۳۰ ورزشکار و حضور ۸ تیم از سراسر استان در مجموعه الغدیر ایلام برگزار شد.

برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استانی با شرکت ۳۰ ورزشکار در ایلام

علی رستمی رئیس هیات بوکس استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه رشته بوکس قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان در مجموعه الغدیر ایلام برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت حدود ۳۰ ورزشکار و حضور ۸ تیم از سراسر استان با حساسیت بالا برگزار شد.

رئیس هیأت بوکس استان ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم‌ ایلام مقام قهرمانی را کسب نمود و تیم‌های آبدانان و ایوان مشترکا دوم همچنین تیم دهلران به مقام سوم رسید.

وی یادآور شد: این مسابقات با سوپروایزری استاد خرم داور بین اللمی ۲ ستاره آسیا و مدرس فدراسیون بوکس و همچنین تیم داوری از استان‌های همدان و لرستان برگزار شد.

رستمی تصریح کرد: این مسابقات از سطح و کیفیت بالایی برخوردار بود و با استقبال بی نظیر تماشاگران روبه‌رو شد به طوری که سالن بوکس ظرفیت چنین تماشاگر و مسابقاتی را ندارد.

وی اظهار داشت: نفرات اول همچنین بهترین های دومی ضمن معرفی به اردوی تیم ایلام و انجام چند مسابقه با سایر استان‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رئیس هیات بوکس استان بیان کرد: در پایان مسابقات استاد خرم از میزبانی عالی ایلام و استقبال کم نظیر علاقمندان و تماشاگران به این رشته بین المللی و المپیکی تمجید کرد.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر بیمه شده داریم که در ۹ شهرستان همچنین در زرین آباد، زرنه، شهرک اسلامیه و شباب در زمینه بوکس فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هیات بوکس ایلام یکی از هیات های موفق استان به لحاظ بیشترین دوره‌های مربیگری و داوری در سطوح مختلف است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول