اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رمزگشایی سرقت ۲۰۷ راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ۲ متهم به سرقت ۲۰۷ راس دام در نیشابور خبر داد.

رمزگشایی سرقت ۲۰۷ راس دام با اشراف اطلاعاتی پلیس نیشابور

سرهنگ حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی احشام در سطح روستاهای شهرستان نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های به جا مانده و با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند متهمان با چند دستگاه خودرو سواری و تغییر خودروها در سطح روستاهای سطح شهرستان مرتکب سرقت شده و از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهمان در دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی هم مرتکب سرقت احشام شدند که در ادامه ۲ متهم به سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی تشریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۴ فقره سرقت ۲۰۷ راس احشام به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در سطح روستاهای شهرستان نیشابور و دیگر شهرستان‌های استان با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها تعداد ۸ دستگاه خودروسواری مورد استفاده در سرقت‌ها توقیف و تلاش برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد، تاکید کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در سطح استان خراسان رضوی تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول