اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دانشجویان باید در خط مقدم آگاهی‌دهی به جامعه باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دانشجویان بایستی در خط مقدم آگاهی‌دهی به جامعه باشند، گفت: با وجود هجمه تبلیغاتی که دشمن درقالب جنگ ترکیبی و شناختی دارد، شاهد رشد و ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دانشجویان باید در خط مقدم آگاهی‌دهی به جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عصر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام‌نور به جنایات رژیم ظالم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: جنایات رژیم اشغالگر قدس این روزها بیش از گذشته چهره پلید رژیم غاصب صهیونیستی را نمایان ساخته و دیگر مظلوم‌نمایی این رژیم کودک‌کش، خریداری در بین مردم جهان و فطرت‌های بیدار ندارد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دانشجویان با قرار گرفتن در مسیر تحصیل و تذهیب، موجب اقتدار ایران اسلامی هستند، گفت: اگر بخواهیم دانشگاهی بانشاط، علمی و خلاق داشته باشیم باید از ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه و فرصت‌های موجود بهره بگیریم. 

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان بایستی در خط مقدم آگاهی‌دهی به جامعه باشند، افزود: با وجود هجمه تبلیغاتی که دشمن در قالب جنگ ترکیبی و شناختی دارد، شاهد رشد و ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رفیعی افزود: علم اقتدار می‌آورد و ایران قوی و پیشرو در علم و فناوری موجب ترس و هراس دشمنان است و همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی با چشم‌انداز روشنی در مسیر پیشرفت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه علم و پژوهش از مولفه‌های مهم طی مسیر تکاملی انقلاب اسلامی در رسیدن به قله و تمدن نوین اسلامی است، گفت: همه تلاش‌ها بر این است که با وجود برخی نارسایی‌ها و کمبودها، این مسیر درست طی شود.

وی به توسعه دانشگاه هاn> پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نقش موثر و سازنده بانوان در جایگاه‌های کسب شده علمی بر کسی پوشیده نیست.

رفیعی دانشجویان را ریل ‌گذاران رشد و توسعه جوامع دانست و گفت: راه پیشرفت و ترقی کشور با اتکا به نیروهای نخبه جوان، مومن و متخصص خواهد بود و این دانشگاهها هستند که می توانند بیشترین سهم را در این زمینه ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از دانشجویان خواست در محیط‌های دانشگاهی بر افزایش سطح سواد رسانه‌ای و دشمن شناسی هدفگذاری داشته باشند.

پایان پیام/2308
.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول