اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عملیات طوفان الاقصی تغییر استراتژی از دفاع به حمله بود

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: صهیونیست‌ها همیشه به فلسطین حمله می‌کردند اما عملیات طوفان الاقصی تغییر استراتژی از دفاع به حمله بود.

عملیات طوفان الاقصی تغییر استراتژی از دفاع به حمله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: عملیات ۱۵ مهر ماه با نام طوفان الاقصی، عملیاتی پیچیده و غافلگیرانه‌ای بود که از منطقه باریکه غزه علیه مناطق تحت اشغال توسط صهیونیست‌ها آغاز شد.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت افزود: صهیونیست‌ها همیشه به فلسطین حمله می‌کردند اما عملیات طوفان الاقصی تغییر استراتژی از دفاع به حمله بود.

وی بیان کرد: در این عملیات ضربات سخت و مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد شد که در تاریخ اشغال کشور فلسطین بی‌سابقه است.

براتی اظهار داشت: این عملیات موازنه قدرت در منطقه را تغییر داد و ارتش رژیم صهیونیستی که خود را برترین ارتش از لحاظ امنیتی و جاسوسی می‌دانست، غافلگیر و شکستی گیج کننده از جوانان مقاومت متحمل شد.

نایب رییس جمعیت جهانی حمایت از مقاومت گفت: انتظار مردم فلسطین از مردم جهان آب، غذا و دارو نیست، بلکه مردم فلسطین می‌گویند: از مردم جهان خواهانیم که در حمایت از ما به خیابان بیایند و مظلومیت مردم این کشور را فریاد بزنند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول