اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار انجام شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار صورت گرفته است.

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ، صالحی در بازدید از روستاهای حاشیه چابهار به تشریح سیاستهای بنیاد مسکن در توسعه و ساماندهی حاشیه چابهار پرداخت و گفت: کارهایی انجام شده و لازم است جهت تسریع و تسهیل در امور اقداماتی و صدور مجوزهایی صورت گیرد.

وی افزود: مجوزهای لازم صادر شد که هم در واگذاری زمین به مردم و هم توافق مالکین و هم آزادسازی معابر سرعت بیشتری پیدا کند.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است.

صالحی ادامه داد: در خصوص توسعه روستاها هم بازدیدهای مختلف انجام گرفت که خوشبختانه با تفاهمی که با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسیده بنیاد هیچ محدودیتی برای متقاضیانی که فاقد مسکن هستند و نیاز است که روستا ها گسترش پیدا کنند و مسکن ساخته شود نداریم.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: بر اساس این تفاهمنامه زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن روستایی شناسایی و در اختیار قرار می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: زمین بصورت 99 ساله است و در ابتدا هیچ گونه وجه ای لازم نیست که برای قیمت زمین پرداخت شود و فقط هزینه آماده سازی زمین است که برابر مصوبه شورای عالی مسکن دریافت خواهد شد.

پایان پیام/339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول