اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیشرفت ۹۰ درصدی مجتمع آبرسانی سرداران ساوه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 90 درصدی مجتمع آبرسانی سرداران و بهره‌مندی 22 روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پیشرفت ۹۰ درصدی مجتمع آبرسانی سرداران ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی سرداران در شهرستان ساوه۲۲ روستا با ۱۱ هزار و ۹۴۷ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب اجرا شده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آب‌دهی ۲۰ لیتر در ثانیه از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

عباسی افزود: اجرای دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از آب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می‌باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول