اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح‌های پیشگیرانه و پیش دستانه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به منظور ناامن کردن محلات برای اراذل و اوباش و مجرمان خبر داد.

محلات اصفهان برای مجرمان ناامن می‌شود

محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی ویژه رؤسا و کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی، نوک پیکان و به عنوان ویترین فراجا در راستای توسعه امنیت پایدار به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند منکر زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باشد، افزود: امروز به جرأت می‌توان گفت که ۹۸ درصد ماموریت‌های انتظامی از طریق مراجعات مردمی به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شکل می‌گیرند.

هاشمی‌فر با بیان اینکه برای تربیت پلیس هوشمند در تراز انقلاب اسلامی به آموزه‌های دینی و اسلامی توجه شود، گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار سازمانی و نیز تربیت و آموزش کارکنان در راستای ارتقا و اعتلای سازمان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان وجود امنیت پایدار و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد سازمان پلیس را نشأت گرفته از تعالی رفتار در وجود ماموران انتظامی عنوان و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز ماموران پلیس تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی هم شهیدان «زاده احمدی و شفیعی» از ماموران ایثارگر و وظیفه شناس کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بودند.

وی ادامه داد: اینکه ماموران با آنکه می‌دانستند که قرار است با یک فرد جانی که مرتکب قتل شده و مسلح هم است، روبرو شوند ولی با شجاعت و ایثار وارد معرکه شده و در کمال شهامت، شجاعت، رشادت و ایثارگری با قاتل مسلح درگیر شده و او را از پا درآوردند تا نتواند نیت خود را عملی کرده و به شهروندان دیگر آسیب بزند.

هاشمی‌فر از اجرای طرح‌های پیش دستانه توسط کلانتری‌ها به منظور ناامن کردن محیط محلات برای اراذل و اوباش و مجرمان خبر داد و گفت: در این طرح از ظرفیت معتمدان و متنفذان محلات، پایگاه‌های بسیج، مساجد و نیروهای مردمی استفاده خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ما با الهام از تعالیم اسلامی و آموزه‌های دینی و تأسی به شهدا و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا دست به دست هم داده و شرایط را به گونه‌ای رقم می زنیم تا انتظامی استان اصفهان همچنان که همیشه در کشور نمونه بوده با ضریب بالاتر بدرخشد و الگویی از پلیس با اخلاق، مقتدر و امید آفرین را به جهانیان ارائه کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول