اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان

بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر در کرمان آغاز شد.

آغاز بزرگترین مزایده خودرویی کشور در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و با حضور مسؤولان کشوری و استانی بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با عرضه یک هزار و ۳۶۷ خودرو آغاز شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سخنانی اظهار کرد: ۴۱۷ شهید مبارزه با موادمخدر در استان کرمان تقدیم شده است.

کوروش احمدیوسفی ادامه داد: در استان کرمان اقدامات بین‌بخشی واحدها برای مقابله با قاچاق موادمخدر مثال‌زدنی بوده و کشفیات بالا نشان‌دهنده عملکرد مطلوب توسط مجموعه‌های مرتبط است.

وی عنوان کرد: دو مزایده فروش خودرو در کرمان برگزار کردیم که یکی از آنها بزرگترین مزایده در عمر ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری بوده است.

احمدیوسفی با قدردانی از همراهی و اقدامات بین‌بخشی و به‌ویژه حمایت‌های شبانه‌روزی بخشی دادستان مرکز استان کرمان و معاونان وی برای برگزاری مزایده‌های خودرویی ابراز داشت: امروز بزرگترین مزایده خودرویی آغاز شد و یک‌هزار و ۳۶۷ خودرو را به معرض فروش گذاشته‌ایم که ۵۹ خودروی سنگین، ۱۳۳ موتورسیلکلت و بقیه خودروهای سبک هستند.

وی اظهار داشت: در این مزایده همچنین ماشین‌هایی که از سال‌های ۸۲ تا ۱۴۰۱ مانده نیز تعیین‌تکلیف می‌شود و به سرانجام می‌رسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول