اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تجمع هزاران دانش‌آموز تهرانی در حمایت از مردم غزه و فلسطین

هزاران دانش‌آموز تهرانی با تجمع در میدان فلسطین، خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

تجمع هزاران دانش‌آموز تهرانی در حمایت از مردم غزه و فلسطین

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، هزاران دانش‌آموز تهرانی با تجمع در میدان فلسطین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه به ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کردند و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

دانش‌‌آموزان که تعدادشان به حدی است که نه تنها در میدان فلسطین بلکه خیابان‌های اطراف را هم در بر گرفته‌اند، با در درست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «مطیع امر رهبریم»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل عاشق خون کودکان است»، «طوفان‌الاقصی؛ شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل» و پرچم‌های ایران و فلسطین در این مراسم حضور دارند.

در این مراسم که با عنوان «نسل سلیمانی؛ فاتحان قدس» نام گرفته است، دانش‌آموزان دست‌ راست خود را بالا بردند و با هر بار فریاد زدن کلمه «حیدر»، پای خود را بر زمین کوبیدند تا بگویند نسل سلیمانی هستند.

گروه‌های سرود و تواشیح در سکوی مشخص شده در میدان فلسطین به اجرای برنامه می‌پردازند و ویدیوکلیپ‌های متعددی درباره فلسطین به نمایش در می‌آید.

دانش‌آموزان در این مراسم با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند و اعلام کردند که همواره پشتیبان و حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

در این مراسم دانش‌آموزان بیانیه‌ای را قرائت کردند که در بخشی از آن تأکید شده است: «مسلمانان جهان برای پایان دادن به عمر غده سرطانی اسرائیل باید متحد شوند. رنج و درد مردم مظلوم فلسطین و خون شهدای مقاومت بدون پاسخ نمی‌ماند.

ما قدردان مجاهدت فرماندهان و سربازان جهبه مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه هستیم و با تحقق وعده حق نابودی اسرائیل، منتظران ظهور امام زمان(عج)، جشن ظهور را در بیت‌المقدس برگزار خواهند کرد. ما دانش‌آموزان ایرانی آماده نبردیم و شهادت افتخار ماست، پیروزی فلسطین از آن مسلمانان است».

همچنین دانش‌آموزان در پایان مراسم، پرچم اسرائیل و تصاویر نقاشی شده سران رژیم صهیونیستی و جنایتکاران را به آتش کشیدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول