اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارائه ۴۱ هزار خدمت تصویربرداری پزشکی در خراسان‌شمالی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۱ هزار و ۱۸۳ خدمت درمانی مربوط به سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی در بیمارستان‌های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

ارائه ۴۱ هزار خدمت تصویربرداری پزشکی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عبدالله کبریایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در ۶ ماه نخست امسال ۴۱ هزار و ۱۸۳ خدمت درمانی مربوط به سی‌تی‌اسکن و ام‌آر‌آی در بیمارستان‌های تحت پوشش دارای این خدمات به مراجعان و بیماران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اکنون مراکز دولتی، دارای ۲ دستگاه ام‌آر‌آی و ۷ سی‌تی‌اسکن هستند، گفت: تجهیزات مورد نظر در بیمارستان‌های امام علی(ع)، امام حسن(ع)، پورسینا، جاجرم و خاتم الانبیاء شیروان مستقر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: خدمات ارائه شده در بخش دولتی به بیماران بستری و سرپایی بوده است به نحوی که در ۶ ماه نخست امسال ۲۶ هزار و ۲۲۰ بیمار بستری و ۱۴ هزار و ۹۶۳ بیمار سرپایی خدمات تصویربرداری ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمات تصویربرداری ام‌آر‌آی علاوه بر بیمارستان امام علی(ع) بجنورد در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح و به تازگی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است و به زودی ام‌آرآی بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد نیز افتتاح می‌شود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول