اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

257 هزار قمی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه در استان قم 257 هزار نفر به صورت رایگان بیمه شده‌اند، گفت: 62 هزار نفر نیز در استان قم کارکنان دولت هستند که از بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

257 هزار قمی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس قم، عباس فتحی مدیرکل بیمه سلامت استان قم در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: بیمه سلامت در سال 73 که قانون همگانی بیمه تصویب شد آغاز به‌کار کرد.

وی برنامه‌های صندوق‌ها و طرح‌های مختلف بیمه سلامت را تشریح کرد و گفت: در تمام کشور 45 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد 32 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شده‌اند که 20 میلیون آن ویژه روستائیان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال افزایش پوشش بیمه‌ای و خدمات بوده‌ایم، مطرح کرد: در گذشته سه دهک بیمه رایگان داشتند ولی در دولت سیزدهم دو دهک دیگر نیز به این ظرفیت اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان قم نیز 257 هزار نفر به صورت رایگان بیمه شده‌اند، عنوان کرد: همچنین 62 هزار نفر نیز در استان قم کارکنان دولت هستند که از بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

فتحی با بیان اینکه بیش از 600 مرکز طرف قرارداد بیمه سلامت در استان قم داریم، خاطرنشان کرد: پزشک خانواده جزئی از طرح سلامت خانواده است که به صورت محدود در استان قم آن را آغاز کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فهرست خدمات بیمه سلامت در دولت سیزدهم 20 مورد اضافه شده است، تصریح کرد: حذف دفترچه بیمه در استان قم به صورت صددرصدی انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم اضافه کرد: سامانه شکایات بیمه سلامت نیز به صورت الکترونیک است و مردم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول