اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ثبت‌نام قطعی تاکنون 200 نفر برای انتخابات مجلس در یزد، فردا آخرین مهلت ثبت‌نام است

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با بیان این‌که فردا آخرین مهلت ثبت‌نام است، گفت: تاکنون ۲۱۲ نفر به صورت قطعی در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.

ثبت‌نام  قطعی تاکنون 200 نفر برای انتخابات مجلس در یزد، فردا آخرین مهلت ثبت‌نام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اکبر عزیزی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تا امروز سه شنبه دوم آبانماه،  ۲۱۲ نفر در استان  یزد ثبت‌نام کردند که ۱۰۳ نفر در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ، ۴۲ نفر در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه، مروست و خاتم، ۳۸ نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد و ۲۹ نفر در حوزه انتخابیه اردکان هستند.

وی با بیان این‌که ثبت‌نام قطعی داوطلبان مجلس شورای اسلامی فردا به پایان می‌رسد، افزود: ۱۶ نفر از ثبت‌ نام کنندگان را خانم و ۱۹۶ نفر را آقا تشکیل می‌دهد و همچنین مدرک تحصیلی ۳۴ نفر دکتری، شش نفر حوزوی، ۱۶۸ نفر کارشناسی ارشد و چهار نفر کارشناسی است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ادامه ثبت‌نام تا ساعت ۱۸ روز سوم آبان و ذکر این نکته که این مدت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و گفت: ثبت‌نام داوطلبان ششمین انتخابات خبرگان رهبری هم از ۱۴ آبان ماه به مدت یک هفته به صورت حضوری در فرمانداری شهرستان یزد صورت می‌گیرد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول