اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه در گرمه

فرماندار گرمه گفت: دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه سید محمدپارسا شاهمرادی در گرمه افتتاح و بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه در گرمه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، صبح امروز با حضور عبدالحسین قاضوی فرماندار شهرستان گرمه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحمانی امام جمعه شهر گرمه،  اکبری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، فلاح مسئول نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی و خیران و مسئولان ادارات شهرستان گرمه مدرسه ۶ کلاسه دخترانه سید محمدپارسا شاهمرادی در گرمه افتتاح شد.

عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه در این مراسم اظهار کرد: توجه به علم راهی برای توسعه پایدار است و این مهم نیازمند کمک خیرین در امر مدرسه سازی است.

وی افزود: از خیران مدرسه ساز قدردانی می کنیم و چه خوب است اموال انسان‌ها بعد از این دنیا به توشه ای برای آخرتشان تبدیل شود.

اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار کرد: این مدرسه در محوطه ای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربعی با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۶۶۱ متر مربع از سوی خیر مدرسه ساز، حاج حسن طباطبایی رفیعی ساخته شد و قابل بهره برداری است.

پایان خبر/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول