اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح هر فرهنگسرا یک حقوقدان در بندرعباس

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از اجرای طرح ( هر فرهنگسرا ، یک حقوقدان ) در دوشنبه هر هفته با همکاری بسیج حقوقدانان خبر داد.

اجرای طرح هر فرهنگسرا یک حقوقدان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور رسول جهانداری رئیس سازمان، سرهنگ محمد ترابی رئیس بسیج حقوقدانان استان، مسلم عاشوری معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ، احمد مریدی مدیر روابط عمومی سازمان نشست هم اندیشی سازمان با بسیج حقوق دانان استان جهت همکاری های مشترک و اجرای طرح «هر فرهنگسرا، یک حقوقدان» با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و قضایی مردم برگزار شد.

رسول جهانداری رئیس سازمان در این نشست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تشکر از حضور و همکاری سازمان بسیج حقوقدانان گفت: هر کجا تفکر بسیجی بکار گرفته شد، اقدامات و حرکت‌ها صحیح و هدفمند بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج حقوقدان یک جامعه بزرگ است و می توان از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان با حضور در فرهنگسراها جهت مشاوره در حل مشکلات حقوقی و قضایی، مردم را  بهره مند ساخت و به همین منظور بستر لازم را فراهم خواهیم کرد تا در دوشنبه هر هفته در فرهنگسراها با مشاورانی که بسیج حقوقدانان مستقر خواهند نمود به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ داده شود.

در ادامه این نشست سرهنگ محمد ترابی رئیس بسیج حقوقدانان استان نیز ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: اهداف ما در بسیج حقوقدانان کاهش آسیب های اجتماعی است لذا عواملی که بطور تخصصی در بسیج حقوقدانان حضور دارند با مشاوره های فنی خود می توانند مسائل و مشکلات مردم را در حوزه حقوقی و قضایی مرتفع سازند.

وی در پایان سخنان خود گفت: طبق درخواست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در روزهای دوشنبه هر هفته در فرهنگسراها با حضور قضات و وکلا مشاوره های لازم را به مردم خواهیم داد تا هنگام مراجعه به دستگاه قضا با آگاهی بیشتر پرونده خود را به سرانجام برسانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول