اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم ساماندهی و کنترل قیمت مسکن در شهرستان فلارد

فرماندار شهرستان فلارد گفت: قیمت اجاره‌بها و تهیه مسکن در شهرستان فلارد سر به فلک کشیده است و به مشکل بزرگی برای جوانان تبدیل شده که نیازمند رسیدگی و ساماندهی فوری است.

لزوم ساماندهی و کنترل قیمت مسکن در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش فتحی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد گفت: در فلارد به بیش از ۶۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌شود که بخشی از این افراد از روستاهای همجوار به این شهرستان می‌آیند.

فرماندار شهرستان فلارد ادامه داد: این منطقه پتانسیل‌های خوبی از جمله شرکت پتروشیمی و شرکت کریستال ملامین دارد همچنین ۹۰ درصد از معادن سنگ مرمر استان در این شهرستان واقع شده‌ است.

وی افزود: کشت بهترین نوع برنج،  وجود ۷۰ درصد مزارع و شیلات پرورش ماهی استان و ۶۰ هزار هکتار مرتع و جنگل بخشی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان فلارد است‌.

فتحی با اشاره به استقرار ۱۲ اداره در هفت ماه فعالیت فلارد، تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی با استقرار در این شهرستان مشکل زمین ۴۵۰ هکتاری را که ۳۰ سال بلاتکلیف مانده بود را حل کرد که این موضوع می‌تواند اشتغال‌زایی بزرگی برای منطقه به وجود آورد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان به صورت منظم انجام می‌شود، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مراسمات مذهبی بخشی از این فعالیت‌هاست.

فرماندار فلارد بیان کرد: با وجود شرکت‌های پتروشیمی و شهرک صنعتی هنوز بسیاری از جوانان شهرستان با مشکل اشتغال دست و پنجه نرم می‌کنند و انتظار دارند نیروهای بومی در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به وجود ۶۰ کیلومتر راه اصلی در این شهرستان، گفت: فلارد در محور حرکت ماشین‌های سنگین و شوتی قرار دارد از این رو محورهای مواصلاتی این شهرستان نیازمند رسیدگی و تعمیر است.

فتحی افزود: برای توسعه بیمارستان فلارد زمینی از طرف منابع طبیعی واگذار شده است و لازم است دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز مراکز درمانی، بهداشتی و آزمایشگاه‌های شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: قیمت اجاره‌بها و خرید مسکن در شهرستان فلارد به خصوص در مال‌خلیفه سر به فلک کشیده است و زمینی با متراژ ۱۵۰ متر مربع کمتر از یک میلیارد تومان به فروش نمی‌رسد که همین باعث ایجاد مشکلات برای جوانان شده است و باید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول