اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقلام دارویی قاچاق از اتوبوس بین شهری در مرودشت

در بازرسی از یک اتوبوس بین شهری در شهرستان مرودشت، بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقلام دارویی قاچاق کشف شد.

کشف بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقلام دارویی قاچاق از اتوبوس بین شهری در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، رییس شبکه مرودشت گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس بین شهری که از شیراز به سوی شرق کشور رهسپار بود مشکوک شده و پس از بررسی های انجام شده اقلام دارویی قاچاق از این اتوبوس کشف و ضبط شده است.

دکتر «روح اله کریمی» با اشاره به این موضوع که قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می ‌تواند آسیب ‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد کند، افزود: پس از تماس فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، اقلام کشف شده از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بررسی و مشخص شد داروها قاچاق بوده و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان توقیف شد.

معاون غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز در این زمینه گفت: اقلام دارویی قاچاق پس از شناسایی به وسیله ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت، از سوی کارشناسان بهداشت محیط و معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت شمارش و با فاکتورهای موجود مطابقت داده شدند و ارزش این اقلام حدود یک میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال قیمت گذاری شده است.

دکتر «جواد هوشیار» با تاکید بر این نکته که این داروها قاچاق و بدون مجوز بوده و به شکلی غیراستاندارد منتقل، نگهداری و بسته بندی شده اند، بیان کرد: اقلام مکشوفه به دلیل خروج از چرخه استاندارد توزیع به عنوان کالای قاچاق از سوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت توقیف و پرونده برای گذارندن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول