اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان تبیین کنیم، زیرا آینده کشور در دست آن‌هاست.

فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عبدالله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار کرد: اقتدار امروز ما در دنیا نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا‌، جانبازان و رزمندگان عزیز و خانواده‌های بزرگوار این عزیزان است.

وی ادامه داد: ما هرکاری بتوانیم برای این عزیزان انجام دهیم باز هم کم است، زیرا شهدا و ایثارگران تمام وجود خود را در راه انقلاب و اسلام به میدان آوردند و خادمی این عزیزان بزرگ‌ترین افتخار برای ماست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به خصوص در میان نسل نوجوان و جوان ترویج کنیم. زیرا آینده کشور در دست قشر نوجوان و جوان ماست و این عزیزان دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده‌ند و این وظیفه ماست که فرهنگ ایثار و شهادت را برای آن‌ها تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید به موقع برنامه‌های لازم را ارائه دهند، متأسفانه در چند سال اخیر نسل جوانان بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند، فضایی که دشمن در آن تأثرگذار است، لذا شناخت فرهنگ جهاد و شهادت در بین جوانان از ضرورت‌هاست.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول