اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نجف‌زاده: دفتر باشگاه مس سونگون به ورزقان انتقال می‌یابد

مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: تمام تلاش این باشگاه، رشد و ارتقا ورزش شهرستان ورزقان و خاروانا است.

نجف‌زاده: دفتر باشگاه مس سونگون به ورزقان انتقال می‌یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یاسرنجف‌زاده در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بومی باشگاه مس سونگون که در شهرستان ورزقان برگزار شد، گفت: تمام تلاش این باشگاه، رشد و ارتقا ورزش شهرستان ورزقان و خاروانا است و  برنامه‌‌ریزی‌های‌مان نیز بر این اساس است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در ادامه یادآور شد: زیرساخت‌ها و توسعه اماکن ورزشی از اولویت‌های باشگاه است و تنها به ساخت مجتمع ورزشی ورزقان محدود نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال مس سونگون برند این باشگاه بوده و مدعی قهرمانی است، افزود: هدفگذاری کلان باشگاه پیش از حضور بنده، برای ورزش قهرمانی بوده و طبق برنامه مصوب هیات مدیره فعالیت‌های باشگاه در جریان است. اما تمام تلاش بر این است به اقدامات فرهنگی، زیرساختی و بومی ورزقان توجه ویژه شود.

‌ یاسر نجف‌زاده در مورد تیم فوتبال باشگاه مس سونگون گفت: این تیم در اولین حضورش در لیگ یک، به مدت ۴ هفته صدرنشین بود و در حال حاضر در رده هفتم جدول قرار دارد؛ با توجه به بودجه و نفرات تیم، فوتبال باشگاه هم عملکرد خوبی داشته است و انتظارات از این تیم که تازه به لیگ یک صعود کرده، باید منطقی باشد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به میانگین سنی 20 سال بازیکنان تیم والیبال گفت: علی‌رغم اینکه خیلی‌ها به خاطر جوان بودن این تیم می‌گفتند که با این تیم عملکرد باشگاه زیر سوال خواهد رفت، اما من به این تیم ایمان داشتم و خوشبختانه نتیجه اعتماد به جوانان و همچنین برنامه‌ریزی باشگاه بسیار مثبت بوده و در حال حاضر تیم والیبال در رده سوم جدول قرار دارد.

وی در مورد ورزش پایه نیز گفت: ورزش پایه باشگاه مس سونگون در شهر ورزقان‌‌ متمرکز است و در تکواندو با اقتدار قهرمان لیگ نوجوانان شد و در بانوان هم کاپ اخلاق و هم عنوان چهارمی کسب شد. همچنین تیم فوتسال نوجوانان این‌ باشگاه با اقتدار به لیگ دسته یک صعود کرد.

مدیرعامل باشگاه ادامه داد: فرزاد باهر ارسباران، پرافتخارترین ورزشکار آذربایجان‌شرقی با ۳ مدال بازی‌های آسیایی از مفاخر باشگاه مس سونگون است و همچنین ۹۰ درصد اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران عضو  باشگاه مس سونگون هستند. همچنین تیم دوچرخه‌سواری مس سونگون در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به مقام چهارم دست یافته و علی لبیب دوچرخه‌سوار این باشگاه هم در بازی های آسیایی هانگزو به دو مقامی چهارمی دست یافت

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از امام جمعه ورزقان حجت الاسلام فضلی و دکتر معبود عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون بابت حمایت‌های مادی و معنوی صورت گرفته، دارم.

پایان پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول