اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت نام 142 نفر در انتخابات مجلس گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تاکنون در پنجمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، 142 گلستانی ثبت نام خود را قطعی کردند.

ثبت نام 142 نفر در انتخابات مجلس  گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید علی مهاجر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون 142 نفر شامل 13 زن و 129 مرد در گلستان ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: باتوجه به اختلالات به وجود آمده در سامانه، این آمار اولیه بوده و تا ساعت دیگر آمار قطعی روز پنجم اطلاع رسانی خواهد شد.

مهاجر ادامه داد: تا کنون در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا 50 نفر، علی‌آباد 13 نفر، رامیان و آزادشهر 14نفر، گنبدکاووس 19 نفر، کردکوی بندر گز بندر ترکمن و گمیشان 24 نفر، مینودشت گالیکش کلاله و مراوه‌تپه 22 نفر ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: از این تعداد 5 نفر با مدرک کارشناسی، 109 نفر کارشناسی ارشد، 25 نفر دکتری و 3 نفر هم حوزوی هستند.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: 59 نفر از این افراد بین 30 تا 45 سال، 31 نفر بین 45 تا 50، 22 نفر بین 50 تا 55 سال، 5 نفر بین 60 تا 65 و یک نفر بین 65 تا 70 سال در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه 3 آبان، آخرین مهلت ثبت نام می‌باشد افزود: از تمامی متقاضیان تأیید شده در مرحله پیش ثبت نام می‌خواهیم زمان ثبت نام خود را به آخرین روز مهلت تعیین شده موکول نکرده و با نهایی کردن مدارک در پنجره واحد وزارت کشور حضور یا عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سؤال، داوطلبین می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 18 عصر با شماره 7676 تماس حاصل و با کارشناسان وزارت کشور در ارتباط باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول