اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امضای تفاهم همکاری منطقه آزاد قشم و منطقه ویژه اقتصادی پیام

عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و اکبر قنبرپور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام تفاهم نامه همکاری توسعه حمل و نقل و ترانزیت در حوزه های داخلی و بین المللی امضا کردند.

امضای تفاهم همکاری منطقه آزاد قشم و منطقه ویژه اقتصادی پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گسترش همکاری در راستای شناسایی و معرفی صاحبان کالا جهت استفاده از منابع، امکانات و ظرفیت ها از جمله اهداف تفاهم نامه میان عادل پیغامی و قنبر پور از امضای این تفاهم نامه است.

راه‌اندازی مسیرپروازی قشم ـ پیام و بالعکس در دو بخش کارگو و مسافری، تعمیر و نگهداری هواپیما(MRO)، بهره‌مندی از ظرفیت گمرکات‌تخصصی، ترانزیت و گردشگری هر دو طرف و تشویق به انجام حمل و نقل هوایی کالا، تجهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه صنایع مستقر در منطقه آزاد قشم از طریق بسته های حمایتی از جمله مفاد تفاهم‌نامه است.

همچنین، معرفی خدمات و محصولات تولیدی در پیام به واحدهای تجاری و بازرگانی مستقر در قشم و بالعکس، بهره‌مندی از ظرفیت‌های گمرک تخصصی فاوا در پیام، ایجاد ساز و کار و بسترهای قانونی مناسب جهت ارائه مشوق‌ها و تخفیفات فرودگاهی به شرکتهای هواپیمایی، ایرلاین‌ها و پروازهای کارگو، برقراری ارتباط با کنسرسیوم‌های صادراتی و وارداتی مستقر در منطقه آزاد قشم با نمایندگان پیام، همکاری متقابل صنایع مستقر در منطقه آزاد قشم با پیام و بهره مندی صنایع مستقر در پیام از ظرفیت‌های گمرکات و ترانزیت جاده ای منطقه آزاد قشم از دیگر محورهای تفاهم‌نامه مشترک 2 ساله بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام و منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول