اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شناسایی 143 حلقه چاه غیرمجاز طی 6 ماه در استان یزد

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت و مهریز گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری تعداد 143 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی و پلمپ شده است.

شناسایی 143 حلقه چاه غیرمجاز طی 6 ماه در استان یزد

حسین ابراهیمی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: در شش‌ماهه اول امسال با تلاش نیروهای گشت و بازرسی و با همکاری دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های تفت و مهریز در راستای حفاظت از منابع آب، تعداد ۱۴۳ چاه غیرمجاز صنعتی، کشاورزی و ... شناسایی و پلمپ شد.

وی افزود: بعد از تشکیل پرونده، اخطار لازم طبق مستند ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب، برای مالکین چاه‌ها صادر می‌شود و مراحل بعدی قانونی نیز در دستور کار پیگیری واحد حقوقی شرکت قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت و مهریز به پُر شدن 22 حلقه چاه از 143 حلقه چاه‌های غیرمجاز کشف شده خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده تعداد 26 مورد از ادوات حفاری چاه‌های غیرمجاز نیز کشف و به انبار شرکت آب منطقه‌ای منتقل شده است.

ابراهیمی تأکید کرد: شناسایی و مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز با جدیت در دستور کار نیروهای گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان تفت و مهریز قرار دارد.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول