اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد

رویداد «کار و تک» در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های بزرگ صنعتی اصفهان افتتاح شد .

سامانه کاریابی دانشگاه صنعتی اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا بصیری، مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم رونمایی از سامانه کاریابی دانشگاه با اشاره به لزوم ارتقا میان صنعت و دانشگاه اظهار کرد: سامانه کارآموزی و کاریابی در همین راستا و براساس دغدغه مشترک بین صنعت و دانشگاه و آماده سازی نیروهای دانشگاهی برای ورود به صنعت ایجاد شده است. 

وی با اشاره به مزایای سامانه کارآموزی افزود: آشنایی با رشته های موردنیاز صنایع از جمله این مزایا است که کمک می‌کند تقسیم بندی دانشجویان کارآموز در صنایع به شیوه‌ای موثرتر انجام شود. این سامانه عملیاتی شده و در حال استفاده است. 

مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سامانه کاریابی گفت: هدف این است که دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه به صورت اختیاری اطلاعات مکان و درختواره‌ای از رشته خود را درج کند تا صنعت موردنظر، کاریابانی که مدنظر دارد را جستجو و انتخاب کند. 

وی با اشاره به کمک به صنایع در مصاحبه و استخدام گفت: انجام مصاحبه روال طاقت فرسایی است که آماده هستیم برای همکاری در این حوزه و تسهیل روند جذب با صنایع همکاری کنیم.

گفتنی است، نمایشگاه «کار و تک» با هدف برقراری ارتباط راحت‌تر دانشجویان و آشنایی آن‌ها با مراکز صنعتی استان اصفهان در یکم و دوم آبان ماه روبروی کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول