اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

همکاری معاونت میراث فرهنگی و کمیته ملی یونسکو- ایران

معاونت میراث فرهنگی و کمیته ملی یونسکو-ایران در برگزاری رویدادهای مشترک و تأثیرگذار پیرامون مواریث ملموس و ناملموس فرهنگی، همکاری می‌کنند.

همکاری معاونت میراث فرهنگی و کمیته ملی یونسکو- ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور با علی‌اکبر متکان، دبیرکل کمیته ملی یونسکو-ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه، ضمن تاکید بر مراودات بیشتر و کمک یونسکو در ثبت جهانی آثار، مقرر شد همکاری دو نهاد در گرامیداشت مواریث فرهنگی ناملموس و رویدادهای فراملی بیشتر شود. همچنین با توجه به ریاست قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور بر شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی، این رویدادها با محوریت ایران برگزار می‌شود.

از دیگر مصوبات این جلسه، تشکیل کمیته مشترکی میان معاونت میراث فرهنگی و کمیته ملی یونسکو-ایران برای اجرای رویدادهای مرتبط و مناسبتی بود. برنامه‌ریزی برای حضور مؤثر ایران در اجلاس پیش روی یونسکو (۱۵ نوامبر) با توجه به مسئولیتی که قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی در کمیته فرهنگی یونسکو-ایران دارد و همچنین انعکاس اخبار و فعالیت‌های گسترده میراث فرهنگی به یونسکو جهانی، از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول