اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر واژگونی پراید در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محدوده شهرک صنعتی لیا با یک فوتی و یک مصدوم خبر داد.

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر واژگونی پراید در قزوین

  به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی روبروی شهر صنعتی لیا، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودرو نیز مجروح که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی می باشد، تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می باشد لذا سرعت مجاز رانندگان باعث می شود در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول