اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کودک‌کشی در غزه نمونه بارز سقوط اخلاقی نظام سلطه است

نماینده ولی‌فقیه دراستان لرستان، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و کشتار کودکان و زنان را نمونه بارز سقوط اخلاقی و انسانی عنوان کرد.

کودک‌کشی در غزه نمونه بارز سقوط اخلاقی نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای لرستان، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری پنجمین اجلاسیه هستیم که در چند هفته اخیر در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان آماده برگزاری کنگره عظیم ۶۵۵۵ شهید استان در روز ۶ آبان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه هدف از این اجلاسیه‌ها، یادواره‌ها و کنگره‌ها این است که پیام شهدا با کارهای فاخر هنری بر دل‌ها بنشیند، افزود: بیش از ۱۸۰۰ یادواره طی سه سال اخیر در اغلب نقاط استان برگزار شده است.

شاهرخی بیان داشت: باید شکرگذار باشیم که در محفل شهدا حضور یافته و مهمان خداوند شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید از شهید کسب حیات کنیم چرا که شهید هم زنده است و هم حیات‌بخش، گفت: شهدا شقایق‌هایی بودند که بندگی مخلصانه را به ما یاد دادند، سبک‌بالانی که از دنیای فانی گذشته و آن را بدل به دنیای باقی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با قطره قطره خونشان حدیث بندگی را به ما یاد دادند، شهادت مزد کسانی است که از دنیای فانی گذشته و به جوار رحمت الهی فرا خوانده شدند.

شاهرخی با بیان اینکه بهشت جایگاه مردم عادی است، افزود: جایگاه شهید بهشت رضوان است و شهدای نوجوان و جوان در میان شهدا برجسته و ممتاز هستند.

وی با بیان ایکه در قرن ۲۱ که علم و فناوری در حال رشد و پیشرفت است، قرار دادیم اما تعلیم و تربیت و اصول اخلاقی و انسانی آنچنان توسط نظام سلطه بر باد رفته که امروز نمونه‌ای از سقوط بشریت را در غزه شاهد هستیم.

شاهرخی بر جریان‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی از سوی معلمان تاکید و تصریح کرد: باید بصیرت، آگاهی به مسائل و معارف اسلامی و تربیت، سرلوحه نظام آموزشی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول